Yhdistyksemme

Meitä Nummelan Marttoja on tällä hetkellä jo lähes 90.  Meitä on kaikenikäisiä, ikähaarukka 31-95. Marttaikä puolestaan vaihtelee nollasta yli 70 vuoteen!  Jäsenet osallistuvat toimintaan oman kiinnostuksensa ja mahdollisuuksiensa mukaan.  Toisille riittää jäsenlehti Martat, joka ilmestyy kuusi kertaa vuodessa.
Jäsenet kokoontuvat marttailtaan normaalisti joka kuukauden toisena maanantaina.  Marttaillat pidetään yleensä Kaarikeskuksen kahviossa, Pisteenkaari 13, jossa vapaaehtoiset emännät tarjoavat aluksi kahvia ja jotain syötävää.
Hallitus ja ohjelmaryhmä suunnittelevat marttailtojen aiheet ja vierailijat jäsenten toivomusten perusteella.
Marttailtojen lisäksi tai sijaan teemme retkiä ja osallistumme Vihdin Marttojen ja Uudenmaan Marttojen järjestämiin retkiin ja tapahtumiin.
Tapahtumista ilmoitamme Vihdin Uutisten järjestöpalstalla.

Nummelan Martat on yksi Vihdin 13 marttayhdistyksestä, joiden yhteistyöelin on Vihdin Martat.  Jokaisesta yhdistyksestä on edustus työtoimikunnassa, joka koordinoi mm. talkoisiin osallistumista ja järjestää retkiä ja tapahtumia.
Vihdin Martoilla on vuokrattavana 200 hengen ruoka- ja kahviastiasto.  Vuokrausta hoitaa Eila Sirén, Käppöstie 24, Nummela.  Astiavuokrauksen puhelinnumero on 040 528 1613.

Vihti kuuluu Uudenmaan marttapiiriin.  Jäsenet voivat osallistua piirin järjestämille retkeille ja koulutustapahtumiin.  Tutustu tarjontaan osoitteessa www.martat.fi/piirit/uusimaa.

Martat on kansalaisjärjestö, jonka tarkoituksena on kotien ja perheiden hyvinvoinnin edistäminen ja arjen hallinta.  Martat on poliittisista puolueista riippumaton järjestö.  Lisätietoa saat osoitteesta www.martat.fi.